+32(0)15 43 66 20info@uman.be

Het goed kunnen uitleggen is niet hetzelfde als goed kunnen communiceren.

Vindt u het soms moeilijk om kalm te blijven in een gesprek?
Hebt u soms het gevoel dat anderen u niet begrijpen?
Hebt u wel eens de neiging om er tijdens een gesprek met een klant of medewerker de brui aan te geven?

Dan is de workshop “HET GEHEIM VAN EFFECTIEVE COMMUNICATIE” iets voor u.

Het goed kunnen uitleggen is niet hetzelfde als goed kunnen communiceren. Effectief communiceren kan door iedereen geleerd worden.
Het hele pakket “do’s en don’ts” in dat verband krijgt u in onze workshop “Het Geheim van Effectieve Communicatie”, één van de paradepaardjes binnen het opleidingsaanbod van U-Man.
Duizenden bedrijfsleiders van kleine en grotere KMO’s hebben deze geheimen al ontdekt. Ze worden keer op keer aangenaam verrast door de duidelijkheid en de bruikbaarheid van de gegevens die aangereikt worden.

Aan welke resultaten kan u zich na de workshop verwachten?

– U leert dat u, naargelang van iemands emotioneel niveau, uw communicatie anders moet voeren en hoe u dat dan moet doen.
– U leert wat u kan doen wanneer iemand zoveel praat dat u er zelf geen speld tussen kan krijgen.
– U leert hoe u moeilijke boodschappen moet overbrengen (slecht nieuws, iemand corrigeren, veranderingen doorvoeren, enz.).
– U leert hoe en waarom uw eigen emotionele niveau datgene wat u wil zeggen de mist in kan sturen, zelfs als uw emotionele niveau goed zit!
… En nog veel meer!

Tijdens de workshop is er ruimte om concrete situaties aan te kaarten. En antwoorden te krijgen!

Wat klanten zeggen:

“De communicatieworkshop was een hele openbaring, mentaal dan. De boeiendste opleiding die ik ooit heb gevolgd.” C.V., Zaakvoerder
“Ik vond de persoonlijke begeleiding praktisch gericht, verhelderend en uitermate doeltreffend. Met deze kennis zal ik in de toekomst verder geraken!” P.S., Zaakvoerder


Verander de wereld. Begin bij jezelf.

Een sterke leider wenst en creëert sterke teams. Leiderschap vereist specifieke bekwaamheden, dat spreekt voor zich. Goed leiderschap vereist anderzijds in de allereerste plaats dat de zaken die u aan uw medewerkers doorgeeft, begrepen én aanvaard worden. Dan worden ze ook gemakkelijker en beter uitgevoerd. Onze leiderschapsanalyse is de geschikte spiegel die uw zwaktes en sterktes in kaart brengt, zowel wat uw communicatie aangaat, als wat de andere eigenschappen aangaat die voor een leider van cruciaal belang zijn. Een test die al 25 jaar zijn waarde heeft bewezen op de markt!

Reageren op dit bericht