+32(0)15 43 66 20info@uman.be
Het team dat jou naar resultaten stuwt
Bij U-Man kom je omdat je kennis wil verwerven die je ook kan toepassen. Ons hele team staat je bij om jou zo snel mogelijk resultaten te helpen neerzetten. Maak gerust even kennis…
Patrick Valtin | Hoofd Raad van Bestuur
Dank zij mijn internationale ervaring als consultant en coach kan ik mijn expertise ten dienste stellen van bedrijven op het vlak van rekruteren, organiseren, verkoop, leiderschap en bedrijfsstrategie. Ik heb U-Man opgericht in 1988 met het doel aan KMO’s de nodige kennis bij te brengen van de fundamentele wetten van het bedrijfsleven, en hen te helpen deze in hun bedrijf te implementeren.
Roger Van Loocke | General Manager
Bij U-Man staat de klant centraal.  Elke klant heeft zijn eigen behoeften en verwachtingen. Als General Manager van U-Man hou ik dit gegeven dus altijd voor ogen. En ik besef zeer goed dat we aan die behoeften en verwachtingen enkel kunnen voldoen als alle medewerkers dezelfde servicegerichtheid delen. Daarom besteden we veel aandacht aan de sfeer binnen onze groep en aan het continu opleiden en verbeteren van onze mensen.
Sabine Meganck | HR Manager
Sinds mijn eerste stap in U-Man in 1988 heb ik zowat alle hoekjes en kantjes gezien van ons bedrijf. Als HR Manager is het nu mijn taak ervoor te zorgen dat we onze klanten kunnen dienen met medewerkers die een hart hebben voor mensen.
Kim Vertommen | Receptioniste
Ik zorg ervoor dat iedere bezoeker zich hier welkom voelt. Ik ben ook Eindverantwoordelijke voor onze Cafetaria waarbij ik ervoor zorg dat alles voorradig en netjes is, zodat er elke dag een lekker buffet voor onze klanten kan worden voorzien. Ik spring ook dagelijks bij om andere divisies administratief te ondersteunen. Omdat dit een zeer afwisselende job is en ik elke dag met verschillende mensen in contact kom, zit ik na 14 jaar nog steeds met een glimlach aan het onthaal!
Betty | Verantwoordelijke cafetaria en buffet
Ik zorg ervoor dat er elke middag een heerlijk buffet klaar staat zodat al onze klanten hier kunnen van smullen en zo tevreden (en met een goed gevulde maag) weer aan de slag kunnen.
Herman Vernimmen | Partner & Senior Service Consultant
Als Senior Consultant is het een hele eer om met een ploeg van toegewijde collega’s de zaakvoerders en bestuurders van KMO’s te helpen om zich beter in hun vel te voelen bij het leiden van een bedrijf, en dit met alle toeters en bellen: analyses, studie, seminaries, briefings en persoonlijke begeleiding.
Marc Bruneel | Service Consultant
Als Consultant (en ex-verpleger) krijg ik de kans om onze klanten met eenvoudige en werkende technieken op een heel hoog niveau te helpen. Mijn doel is dat ze zelf meer controle krijgen over hun emoties in hun leven en dat ze beter kunnen vechten tegen alle mogelijke problemen. Van mijn klanten krijg ik dan de grootste beloning: veel respect en waardering.
Dirk Schrevers | Service Consultant
In 2005 heb ik de stap gezet om als Service Consultant te werken voor U-Man. Mijn doel is om mensen (voornamelijk zaakvoerders en leidinggevenden) te helpen een beter en minder stressvol leven te geven door kennis te delen opdat ze meer gemotiveerde medewerkers krijgen, minder conflicten, minder frustraties, wat dan zou moeten resulteren in betere bedrijfsresultaten en minder stress voor de personen.
Dominique Duvocelle | Recrutech-verantwoordelijke
Ik begeleid reeds 25 jaar onze klanten bij hun rekruteringen zodat ze deze succesvol kunnen aanpakken en zich met de juiste mensen kunnen omringen.  Dankzij onze Persoonlijke Capaciteitsanalyse, help ik hen ook een beter inzicht te krijgen in het functioneren van hun bestaande medewerkers zodat ze zich verder kunnen ontwikkelen en zich goed (beter) voelen in hun functie/binnen het team. De positieve feedback van onze klanten en hun medewerkers die zich écht geholpen voelen geeft me enorm veel voldoening. En de kers op de taart: je maakt hier deel uit van een hecht team waar een oprechte wens heerst om anderen te helpen (klanten en collega’s)!
Marleen Grosemans | Workshop Trainer
Als verantwoordelijke voor de Communicatie Workshop maak ik de klanten vertrouwd met de manier waarop ze als leidinggevende of als medewerker – met andere mensen – betere resultaten kunnen bereiken door communicatie. De workshop is een heel actieve bedoening, het is een goede combinatie van theorie en praktijk waarbij de deelnemers onmiddellijk toepassen wat ze geleerd hebben. De deelnemers leren hoe ze anderen en zichzelf beter kunnen begrijpen en hoe ze met een goede communicatie beter kunnen functioneren in hun bedrijf.
Tina Meersman | Opleidingsverantwoordelijke
Onze trainingsafdeling levert jou cursussen om je sterker, bekwamer, rustiger en efficiënter te maken. Ik doe dit heel graag omdat ik mensen zie groeien, ik zie “slechte” situaties veranderen in “goede” situaties, ik heb het gevoel dat ik iets help veranderen bij verschillende mensen: bij degene die op cursus komt, bij zijn collega’s en vaak ook thuis. Welke job doet dat nog meer?
Hilde Vernimmen | Cursusbegeleidster
Mijn doel is dat bedrijfsleiders en medewerkers meer rust vinden in hun job zodat ze meer plezier beleven in hun professioneel leven. Door onze training en persoonlijke begeleiding verwerven ze meer zekerheid betreffende het aanpakken van de dagelijkse problemen op het werk en dat resulteert heel vaak in minder stress. Ik ben er fier op dat ik deel uitmaak van een team waar ieder van ons ditzelfde doel nastreeft.
Els Van den Eynde | Quality Consultant
Mijn aandacht gaat vooral naar het voortdurend optimaliseren van de dienstverlening. Het gaat er mij in de allereerste plaats om dat onze klanten kunnen toepassen wat ze geleerd hebben zodat zij hun eigen doelstellingen kunnen realiseren.
Vanessa Lauwers | Expansion Manager
Ik gebruik een mix aan verschillende tools (van social media tot andere marketing tools) om de bekendheid van U-Man in het KMO-landschap te versterken. Het is U-Man’s sterkte om KMO’s te begeleiden en succesvoller te maken en daar draag ik met heel veel plezier aan bij.
Leila Van Puyenbroeck | Financieel Medewerker
Mijn verantwoordelijkheid bestaat erin om al onze klanten wegwijs te maken in de wereld van de kmo-portefeuille. Ook doe ik dagelijks mijn best om alles vlot te laten verlopen in onze afdeling: de boekhouding, facturatie, het verschaffen van informatie aan klanten en leveranciers,… Een tevreden klant EN collega is immers goud waard!
Nick Van Extergem | Financieel medewerker
Mijn job bestaat erin dat de klantenboekhouding vlot verloopt, wat onder meer inhoudt dat de facturen op tijd buiten gaan en de betalingen vlot verlopen. Mochten klanten problemen ervaren, kunnen ze bij mij terecht en dan lossen we dat samen op.
Elke Caluwe | Planning Verantwoordelijke
Als verantwoordelijke van de planning zorg ik er in de allereerste plaats voor dat cursisten tijdig verwittigd worden wanneer hun cursus start en waar de cursus doorgaat, en dat de cursusbegeleiders de agenda’s van de cursisten kennen. Ik zorg er ook voor dat de klanten hun cursusmaterialen tijdig bekomen, dat voor workshops alle middelen beschikbaar zijn. Ik ben ook verantwoordelijk voor de informatiestroom tussen de verschillende afdelingen in het bedrijf die op de hoogte moeten zijn van het reilen en zeilen in onze academy, workshops, groepstrainingen en consulting. En last but not least, na afloop van de cursus zorg ik dat de studenten hun certificaat krijgen. Een leuke job met veel facetten!
Marc Verstraeten | Consultant
Als Technisch Consultant ga ik onze klanten ter plaatse helpen om zaken die ze geleerd hebben toe te passen of in te voeren. Soms moet ik specifieke situaties helpen aanpakken met de bedoeling alles in betere banen te leiden en steeds met toepassing onze Management Technologie. Uiteindelijk is het de bedoeling dat de klant onze Management Technologie zelf kan toepassen zodat mijn hulp niet meer nodig is.

Ik vind het heerlijk om te zien dat een persoon ervaart dat hij meer aankan in zijn werk en in zijn leven.  

Wil jij ook deel uitmaken van het U-Man Team?

Bekijk onze vacatures...